כל האתר 99 שקלים עד גמר המלאי . אין החלפות / החזרות

הנשים של קו - רויטל אינדיק ראובני

הנשים של קו - רויטל אינדיק ראובני

אתן באות אליי, לסטודיו, לחנות, לבית שלי.
מודדות ומתלבטות אוהבות וקונות. אני אורזת לכן ואתן יוצאות מחוייכות.
לפעמים אני עוצרת ותוהה לאן הבגד שעיצבתי ממשיך. איך נראה הבית החדש שלו?
אתן מסקרנות אותי. אני רוצה להכיר אתכן עוד, לראות את הבית שלכן.
לשמוע מה יש לכן להגיד, לדבר, לשבת לקפה.
אלה הלקוחות שלי. הן יפות. הן דעתניות. הן מעניינות.

רויטל אינדיק, מעצבת פנים, גרה במושבה האמריקאית יחד עם בעלה ושני ילדיהם.
צילום: רוני כנעני

בית. (1) המקום הקשה ממנו באתי. (2) המקום הבטוח האוהב והמקבל ללא תנאי שיצרתי יחד עם בעלי לעצמנו, לבננו הביולוגי ולילד האומנה שלנו.
(3) העטיפה אותה אני מעצבת כל פעם מחדש ללקוחות.. שבסיום התהליך מדווחים שהם לא רוצים לצאת מהבית.

עיר הסביבה הרחוב השכונה הגינה. כל אלה הם בגדר המבואה לבית, חשובים לא פחות מהבית עצמו.  אני, למשל, זקוקה לסביבת מגורים רוחשת וגועשת סביבי ויש לי גם חיבה למגורים במקומות שהם יהלומים לא מלוטשים.

הלבשת הבית. אני אוהבת צבע! וטקסטורות! ושילובים של סגנונות ותקופות וגישות. אני אוהבת חללים מלאי חיים שמגלים בהם רבדים שונים של אישיות וטעמים.


בגדים בבית. יש לי ארון בגדים עצום, ועוד שידה עם מגרות גדולות עם כל מה שהוא לא ממש בגד: תחתונים, חזיות, גרביים וגרביונים, בגדי גוף, פיג'מות של חורף, פיג'מות של קיץ, בגדי ים, חגורות, מטפחות, צעיפים, בגדים ליוגה ועוד שידת מגרות לנעליים.
אני מאמינה שיש קשר בין הבגד לבית. הבית שלי הוא אני. אני גם מחדשת את מערך הריהוט ופלטת הצבעים בבית באופן תכוף יחסית לאדם הממוצע.

אדריכלית. מעריצה נאמנה של טרישיה גילד, מעצבת פנים בריטית הידועה בעיקר בקולקציות הטקסטיל והטאפטים רוויות הצבע הפרינט והטקסטורות אותן היא משיקה פעמיים בשנה. היא נועזת, צבעונית וחולשת על המון מחלקות בעיצוב הבית ועם זאת היא מצליחה לייצר הרמוניה ורכות בכל חלל אותו היא מציגה בספריה.

עצה טובה לבית. רפד של פעם, עם מגע זהב ואהבה למקצוע המופלא הזה. קוראים לו סרגיי אבל כולם מכירים אותו כ״פאפאדקי״. אין בית / פרויקט שאני עושה - שהוא לא חלק ממנו.

עצה טובה לחיים. העובדה שגם ילדים גרים בבית- לא אומר שפתחנו ג'ימבורי בסלון. אני מאמינה שסביבה מעוצבת משנה התנהגות של בני אדם.

רויטל לובשתשמלת robin / חולצת raven / מכנסיי pelican / חולצת junco / שמלת starling



טבלת מידות